ما در شبکه های اجتماعی :

logo

قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک |لوازم یدکی لیفتراک |forklift spare parts

شرکت نیکراد صنعت به عنوان بخشی از دپارتمان فروش قطعات لیفتراک با اتکا به تجربه کافی و تخصص های لازم درخصوص شناسایی و تامین لوازم یدکی لیفتراک از جمله لیفتراک های ژاپنی – کره ای – چینی – اروپایی و امریکایی نموده و از طریق منابع معتبر تامین قطعات یدکی اصلی لیفتراک، در کشورهای آلمان – ژاپن – ایتالیا – بلژیک – کره جنوبی – چین و تایوان اقدام به واردات لوازم یدکی لیفتراک در مقیاس وسیع نموده و این اطمینان را به مشتریان محترم و صاحبان لیفتراک و ماشین الات میدهد که همواره پشتیبان آنان در زمینه تهیه قطعات یدکی ماشین آلات و لیفتراک های مورد نیازشان در اسرع وقت باشد، شایان ذکر است این مجموعه اکثر لوازم یدکی لیفتراک های استاندارد بازار را وارد نموده و در صورت عدم موجودی و نیاز مشتریان آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و واردات سایر قطعات مورد نیاز ایشان اقدام نماید .

 

سفارش قطعات لیفتراک

يكي از مهمترين دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشين آلات انبارداری، کيفيت مطلوب و طول عمر مفيد بالای آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدکی مطمئن محقق خواهد شد؛ در همین راستا شركت نیکراد صنعت فائق دارای خدمات رسانی در بالاترين كيفيت به مشتريان میباشد، واحد قطعات لیفتراک این شرکت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدکي اصلی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد.

واحد فروش و تامین قطعات یدکی لیفتراک

شرکت نیکراد صنعت ضمن تعیین اهداف خود به شرح ذیل با پیگیری های مستمر، درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی قطعات از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است.تأمین قطعات اصلی مورد نیاز لیفتراک های سهند، سپاهان، تویوتا، کوماتسو ، دوو دوسان، کلارک، لینده، هیوندا، نیسان…،و ارائه قیمت های رقابتی،تقویت انبار و بالا بردن ظرفیت بیشتری از قطعات اصلی ماشین آلات انبارداری فروش استاکر برقی ،فروش جک پالت دستی ،فروش پالت تراک ،فروش ریچتراک برقی، باطری لیفتراک و همچنین ارسال قطعات به اقصی نقاط کشور در کمتر از ۴۸ ساعت .

9 برند لوازم یدکی لیفتراک 

واحد قطعات لیفتراک شرکت نیکراد صنعت فائق با التزام به تامین قطعات تمام برندهای لیفتراک به واردات لوازم یدکی لیفتراک های صاحب برند دنیا به شرح ذیل اقدام نموده است .

  • قطعات لیفتراک کوماتسو (komatsu forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک تویوتا (toyota forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک هیوندای (hyundai forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک هلی (heli forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک دوو (daewoo forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک لینده (linde forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک نیسان (nissan forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک کلارک (clark forklift spare part)
  • قطعات لیفتراک یوهانریش (jungheinrich forklift spare part)

چرا دقت دراستفاده ازقطعات یدکی مناسب برای لیفتراک مهم است؟

با توجه به این که طول عمر یک لیفتراک براساس نحوه ی سرویس و نگهداری آن تعیین می شود؛ این مورد بسیار حائز اهمیت است، پس هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود. همان طور که می دانید، یکی از اصول اولیه نگهداری لیفتراک جایگزین کردن درست و به موقع قطعات لیفتراک می‌باشد.

هر کدام از قطعات در زمان خاص خود نیاز به تعویض دارد و در شرایطی که قطعه معیوب دیرتر از زمان مناسب خود تعویض گردد و یا از قطعه نامرغوبی به جای آن قطعه در لیفتراک استفاده شود؛ ممکن است که حتی سایر لوازم یدکی لیفتراک نیز در نتیجه ی این اشتباه دچار آسیب های جدی گردند. پس به منظور جلوگیری از وقوع حوادثی از قبیل استهلاک زود هنگام ماشین آلات انبارداری و پیشگیری از بروز عیوب فنی و همچنین رعایت شرایط گارانتی ماشین آلات خریداری شده، بهتر آن است که همواره از کیفیت قطعات مصرفی در دستگاه خود اطمینان حاصل کنیم

به خاطر داشته باشید که برای این که از حد اکثرعمر لوازم یدکی لیفتراک استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از قطعات لیفتراک سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند. در نتیجه، امروزه یکی از اساسی‌ترین و مهم ترین نگرانی‌های شرکت‌های عمرانی، معدنی و صنعتی مربوطه در زمینه انتخاب انواع ماشین آلات انبارداری، این است که ماشین آلاتی با کیفیت مطلوب و طول عمر مفید بالا انتخاب کنند

خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن تا حدودی این دغدغه را رفع و رجوع خواهند کرد. کیفیت لوازم یدکی نکته ای بسیار حائز اهمیت است چرا که هر چه کیفیت بالاتر باشد به همان نسبت لیفتراک فروشگاه ما نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. استفاده از لوازم یدکی با کیفیت برای لیفتراک، به علاوه تعویض قطعات لیفتراک را که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می باشد تا حد قابل توجهی به تاخیر می اندازد.

لوازم لیفتراک

انواع لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک از نظر سوخت

لوازم لیفتراک دیزلی

لیفتراک‌های دیزلی، برای کار در راهروهای صاف یا سنگفرش مانند آسفالت و یا بتون ریزی شده و در محل راه آهن، بندرگاه‌ها، انبارها و کارخانه‌های روباز و … در درجه حرارت 25- الی 35+ درجه سانتی‌گراد استفاده می‌شوند، اما می‌توان در مناطق سرپوشیده با تهویه مناسب مانند کارگاه‌ها و انبارهای بزرگ هم به کار برد.

لوازم لیفترا‌ک‌های دیزلی با قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر مدل‌های لیفتراک موجود و دسترسی به این قطعات بسیار راحت تر است. لیفتراک‌های دیزلی می‌توانند بارهایی را با وزن زیاد جابجا کنند و اگر نیاز به جابجایی ظرفیت بار بزرگ تر از یک و نیم تن باشد مناسبند. لیفتراک های دیزلی معمولا سرعت بیشتری دارند که این سرعت بیشتر می‌تواند یک مزیت باشد.

قیمت اولیه آن‌ها کمتر از لیفتراک برقی است؛ اما معمولا کمی بیشتر از یک دستگاه دوگانه‌ سوز قیمت دارند. هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها از لیفتراک الکتریکی بیشتر؛ اما از یک لیفتراک دوگانه سوز کمتر است.

لوازم لیفتراک گاز سوز

لیفتراک‌های با موتور گازی طراحی شده برای مکان‌های باز هستند؛ ولی از آن‌ها می‌توان در کارگاه ها و انبارهای بزرگ با تهویه مناسب نیز استفاده کرد. از یک تراک گازی می‌توان برای جابجایی سنگین‌ترین بارها بهره برد و برای ظرفیت بیش از یک و نیم تن، مناسب هستند.

لیفتراک‌های گازی اگر به طور نادرستی هم به کار روند تحمل بیشتری نسبت به لیفتراک‌های برقی دارند و معمولا شتاب بهتر و سرعت بیشتری دارند که در فضاهای کاری باز بسیار بزرگ، این می تواند یک حسن باشد. کما اینکه خرابی در این لیفتراک‌ها بسیار کمتر از لیفتراک دیزلی است و تهیه لوازم لیفتراک گاز سوز بسیار در دسترس بوده و قیمت این قطعات به نسبت مناسب تر است.

لیفتراک های CNG گاز طبیعی فشرده شده و LPG گاز مایع فشرده شده به دلیل قیمت گذاری رقابتی و مناسب بودن برای استفاده در محیط های باز و بسته و راحتی کار کرد ، بسیار قابل قبول هستند. همان مسافتی که لیفتراک دیزلی با یک باک پر از بنزین طی می‌کند، لیفتراک گازی می‌تواند با صرف هزینه بسیار کمتری طی کند.

لیفتراک‌های LPG از لیفتراک‌های دیزلی کم صداتر هستند و بخار اگزوز آن‌ها نسبت به لیفتراک های دیزلی آلایندگی بسیار کمتری دارند. لیفتراک‌های گازسوز ، اگر اغلب مسیر پیمایشی خود را با استفاده از سوخت گاز طی کنند، در نمودار زیست محیطی، میزان آلایندگی سالانه و درصد تولید گازهای گلخانه‌ای مضرش، نسبت به سوخت دیزلی، خیلی کمتر خواهد بود.

لوازم لیفتراک های دوگانه سوز

لیفتراک‌هایی که موتور دوگانه سوز (گازی ، بنزینی) دارند، همانند لیفتراک‌های گازی و دیزلی برای مکان‌های باز طراحی شده‌اند؛ ولی می‌توان از آن‌ها در مکان‌های سربسته بزرگ با تهویه مناسب، مانند کارگاه‌ها و انبارهای وسیع استفاده کرد. این مدل از لیفتراک‌ها، می‌توانند سنگین‌ترین بارها را جابجا کنند و اگر نیاز به ظرفیت بیش از یک و نیم تن باشد، مناسب می‌باشند.

لیفتراک‌های دوگانه سوز به علت داشتن حجم زیاد و تنوع سوخت (گاز و بنزین)، نسبت به لیفتراک‌های گازی زمان طولانی‌تری کار می‌کنند. موتور این لیفتراک‌ها شبیه موتور دوگانه سوز مورد استفاده در خودروها هستند که بدین جهت لوازم یدکی آن به راحتی، با قیمت‌های مناسب در دسترس است.

لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک برقی

لیفتراک برقی و لوازم  لیفتراک‌های برقی آن بسیار دوستدار محیط زیست بوده، هیچ نوع آلایندگی مضری نداشته، فاقد دود کردن بوده و کاملا بی‌صدا هستند. با توجه به وزن باتری‌ها، خود همان باتری‌ها به عنوان وزنه تعادل‌، عمل می‌کنند.

لیفتراک‌های برقی، اندازه کوچک‌تری دارند‌، بسیار روان‌تر حرکت می‌کنند و در مکان‌های کوچک، توانمندی و قدرت مانور مناسبی دارند؛ به همین سبب برای سردخانه‌ها، کارخانه‌های داروسازی، شیمیایی، مواد غذایی و فضاهای سربسته مانند انبارها، طراحی شده‌اند و حتی می توان از آن ها برای کار در مکان های سوخت گازی یا دیزل، هزینه سوخت کمتری دارند که هزینه نسبتا بالای اولیه برای خرید را جبران می‌کند. هزینه‌های تعمیر و نگهداری لیفتراک‌های الکتریکی به میزان قابل توجهی کمتر از لیفتراک‌های دیزل و گازسوز است.

از ویژگی های منحصر به فرد لیفتراک‌های برقی، می‌توان به موتور و سیستم انتقال قدرت و سیستم هیدرولیک قوی، طراحی دکل‌های متنوع با دید عالی، اتاق محافظ راننده، صندلی دارای فنربندی و تنظیمات آرگونومیک و سنسور حرکت سیستم محافظت از موتور و گیربکس، دسته حرکت اتوماتیک برقی، سیستم برنامه ریزی سرویس و نگهداری، سیستم هوشمند عیب یابی دیاگنوستیک، اعلان خطر هوشمند، فرمان هیدرولیک، پدال ترمز دو مرحله‌ای جهت کنترل دامنه حرکت پدال گاز، سنسور فیلتر هواکش کاغذی، سنسور دسته حرکت و حفاظ بالا سری بار اشاره کرد. لازم به ذکر است که استاکر، پالت تراک و ریچ تراک از انواع لیفتراک‌های برقی می‌باشند.

تامین قطعات لیفتراک اورجینال در نیکراد صنعت

کیفیت لوازم یدکی لیفتراک بسیار حائز اهمیت است زیرا هر چه کیفیت بالاتر باشد در نیتجه لیفتراک عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. لوازم لیفتراک با کیفیت همچنین تعویض قطعات لیفتراک که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می‌باشد را به تاخیر می‌اندازد. اما پیدا کردن لوازم با کیفیت کار چندان آسانی نیست و هر فروشگاهی قطعات لیفتراک با کیفیت را عرضه نمی‌کند.

تمام افرادی که خرید لوازم را بدون در نظر گرفتن اعتبار فروشنده انجام داده‌اند موفق به خرید قطعات لیفتراک با کیفیت نشده اند. یک فروشگاه و یا شرکت باید از فروشندگان معتبر و نام آشنا باشد تا خریدی موفق برای شما رقم بخورد.

برای خرید لوازم یدکی  دست شما باز است تا بتوانید فروشگاه های زیادی را انتخاب کنید، اما آیا تصور می‌کنید که تمام این فروشگاه‌ها قطعات لیفتراک با کیفیت و اورجینال را عرضه می‌کنند؟

در جواب باید بگوییم اینگونه نیست و در کشور ما بیشتر فروشگاه‌ها تنها قطعات لیفتراک را عرضه می‌کنند که کیفیت چندان مناسبی ندارند و عمر آن‌ها کوتاه می‌باشد.

با خرید لوازم یدکی لیفراک از شرکت تهران لیفتراک به کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن پی خواهید برد. صنعت لیفتراک مقداری دچار مشکلاتی شده است که از جمله آن عدم امکان واردات ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت از جمله لیفتراک و قطعات و لوازم از کشورهای صاحب صنعت بوده است. این موضوع باعث شده زمینه نیاز به لوازم یدکی عمدتا چینی و حتی نیاز به لیفتراک های کار کرده و همچنین لوازم یدکی با کیفیت پایین‌تر به وجود بیاید، که موجب تغییر ذائقه مصرف کنندگان به استفاده از لوازم یدکی با کیفیت پایین‌تر و البته قیمت مناسب‌تر گردید.

شرکت نیکراد صنعت یکی از واردکنندگان باسابقه کشور در زمینه لوازم یدکی می‌باشد که سال‌ها در کنار فعالیت اصلی خود نسبت به واردات لیفتراک با برندهای مختلف از کشورهای دیگر فعالیت داشته‌ است.  

لوازم یدکی لیفتراک نیکراد صنعت به منظور کسب رضایت مشتریان خود اقدامات زیر را برای تامین و فروش در اولویت کار خود قرار داده است:

·        تامین درخواست مشتریان و پشتیبانی کامل از مشتریان خود در کمترین زمان ممکن

·        تامین و توزیع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت

·        ارائه کمترین قیمت های لوازم یدکی

·         ضمانت کلیه قطعات یدکی لیفتراک ارائه شده در این فروشگاه

·        تامین و تحویل سریع لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان

·        ارسال قطعات ولوازم لیفتراک در اقصی نقاط کشور در کمتر از 48 ساعت