ما در شبکه های اجتماعی :

logo

انواع فلنج

انواع شیرآلات

انواع اتصالات

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

خرید شیر و اتصالات، فروش شیرآلات + لیست قیمت

شیرآلات /اتصالات قطعاتی هستند که لوله ها را به یکدیگر مرتبط می کنند. این ارتباط ممکن است برای تغییر سایز باشد و یا تغییر مسیر و یا فقط برای اتصال دو لوله. اتصالات در گذشته بیشتر از فلز ساخته می شدند اما امروزه نسل جدید اتصالات به بازار آمده است که از جنس پلی اتیلن است و دیگر مشکلات اتصالات آلیاژی مثل: رسوب بستن، آب بندی و وزن سنگین را ندارند.

اتصالات انواع مختلفی دارند که هریک از آنها به منظور بهره وری خاصی طراحی شده اند. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و گسترده شدن سیستم های لوله کشی نیاز به اتصالات مختلف بیشتر شده است بنابر این مهندسان با در نظر گرفتن نیاز بازار اقدام به طراحی و ساخت اتصالات جدیدی کردند.

به جز اتصالات، شیرآلات نیز انواع مختلف با کاربری های متفاوتی دارند. شیرآلات به دو دسته بهداشتی و صنعتی تقسیم می شوند.

در ادامه با انواع شیر و اتصالات آشنا می شویم.

خرید شیر و اتصالات، فروش شیرآلات

بررسی انواع اتصالات و کاربردهای آنها

همانطور که گفته شد اتصالات انواع مختلفی دارد مثل: اتصال زانویی، مغزی، بوشن، سه راهی، سردنده و … .

هریک از این اتصالات به منظور خاصی طراحی شده اند که در ادامه کاربرد هریک را توضیح خواهم داد.

اتصال زانویی:اتصال زانویی در لوله کشی ها برای تغییر مسیر لوله هایی که قطر یکسانی دارند استفاده می شود.

اتصال مغزی: اتصال مغز برای اتصال دو لوله که دنده های داخلی دارند استفاده می شوند. اتصال زانویی دو نوع دارد یک نوع آن رو پیچ تو پیچ و نوع دیگر آن اتصال زانویی ساده است.

اتصال بوشن: اتصال بوشن اتصالی است که به وسیله جوشکاری انجام می شود به طوری که هیچ درزی باقی نمی ماند.

اتصال سردنده: اتصالی است که یک طرف آن قابلیت جوش دادن دارد و طرف دیگر آن دنده ای است. این اتصال یکی از اتصالات پرکاربرد است.

اتصال سه راهی: اتصال سه راهی نیز یکی دیگر از انواع اتصالات پر کاربرد است که باعث ایجاد مسیر فرعی در لوله کشی می شود. اتصال سه راهی شامل: سه راهی تبدیل، سه راهی قائم و سه راهی 45 درجه است.

خرید شیر و اتصالات، فروش شیرآلات

شیر یا شیرآلات و انواع آن

شیر وسیله ای است که برای تنظیم کردن میزان جریان مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. شیرها معمولا برای استحکام بالاتر از فلز ساخته می شوند و انواع مختلفی دارند مثل: شیرهای دنده ای، فلنچی و جوشی. شیرها از نظر کاربرد نیز به دو دسته کلی تقسیم می شوند که شامل: شیرهای مصرف و شیرهای مسیر است.

خرید شیر و اتصالات، فروش شیرآلات

وقتی شما برای خرید شیرآلات مثل خرید شیر اطمینان، خرید شیر و زانو، خرید شیر یک طرفه، خرید ایرونت، خرید سوپاپ و خرید شلنگ رابط سری به فروشگاههای عرضه کالای ساختمانی میزنید باید این نکته را نظر بگیرید که با توجه به تنوع بالای این محصولات و وجود برندهای مختلف حتما باید از کیفیت آنها مطمئن شوید، برای اطمینان بیشتر بهتر است با یک مهندس با تجربه مشورت کنید زیرا تعمیر و جایگزینی شیرآلات کاری بسیار دشوار و هزینه بر است.

شیرآلات صنعتی نیز باید از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشند تا با مروز زمان دچار فرسودگی نشوند.

فروش شیرآلات و اتصالات ارزان

این روزها شاهد افزایش نیاز عموم به خرید موتور پمپ آب با قدرت بالا و صنایع برای خرید کالای تاسیساتی هستیم، همین امر موجب شده تا تولیدکنندگان رقابت تنگاتنگی را برای تولید و عرضه این محصولات داشته باشند. انواع لوله و اتصالات را می‌توان ابزارهایی دانست، که برای تامین و توزیع آب سرد و گرم کاربرد دارند. این ابزارهای پرمصرف دارای طراحی‌های متنوعی بوده در جنس‌های مختلفی قابل خریداری هستند.

علاوه بر این، شیرآلات این امکان را به شما می‌دهند، تا نمایی زیبا به محیط آشپرخانه و منزل خود ببخشید. در حال حاضر انواع مختلفی از این اتصالات را می‌توان در بازار مشاهده نمود، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. حتما توجه داشته باشید، برای خرید موتور برق به کیفیت و ویژگی‌های آن دقت کنید. امکان خرید اینترنتی شیرالات آشپزخانه با طراحی¬های مختلف در سایت سولار وجود دارد.

فروش شیرآلات و اتصالات ارزان
انواع شیرآلات ساختمان

شما با انتخاب مراکز معتبر فروش انواع لوله و اتصالات این امکان را خواهید داشت تا صاحب محصولاتی باکیفیت شوید. در حال حاضر تنوع بالایی را می‌توان برای این ابزارها شاهد بود، شما با خرید اینترنتی شیرآلات می‌توانید نمونه‌های مختلفی از شیرآلات و اتصالات را بررسی و مقایسه نمایید. خرید لوازم یدکی پکیج با کیفیت بالا مستلزم انتخاب فروشگاهی معتبر با محصولات اورجینال است. خرید اینترنتی شیرالات دستشویی و حمام یکی از بخش¬های مهم خرید شیرآلات برای ساختمان است.

نکته‌‌ای که بایستی حتما برای خرید انواع شیرآلات صنعتی در نظر بگیرید این است که با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. یکی از نکات بسیار مهمی که باید در کنار خرید شیرآلات به آن توجه ویژه‌‌ای داشته باشید خرید الکترو موتور با قدرت بالا است. از انواع شیرآلات و اتصالات موجود در بازار موارد زیر را می‌توان نام برد.

شیرآلات توپی

ممکن است هنگام خرید اینترنتی شیرآلات آشپزخانه، بارها نام شیرآلات توپی را شنیده باشید. از این شیرآلات به طور معمول برای آشپرخانه و سینک‌ها استفاده می‌شوند، ساختار آن‌ها به گونه‌‌ای است که تنها دارای یک اهرم هستند. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی با ارسال فوری و خرید پمپ آب کشاورزی با ضمانت اصل را دارید کارشناسان ما می‌توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند.

شیرآلات توپی
شیرآلات دیسکی

شیرآلات دیسکی یکی از مدرن‌‌‌‌ترین شیرآلات موجود در بازار هستند، که نمونه‌های مختلفی از آن‌ها را می‌توان در فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات دید. این دسته از شیرآلات را نیز در دسته محصولات تک اهرمی قرار می‌دهند. ما در مجموعه خود امکان خرید پمپ آب با قدرت بالا را برای شما فراهم نموده‌ایم تا بتوانید نیازمندی‌های خود را به بهترین شکل ممکن برآورده سازید.

شیرآلات کارتریجی

هنگام خرید اینترنتی شیرآلات دستشویی، حمام‌ و… از این نوع می‌توان متوجه شد، که این دسته از شیرآلات دارای دو اهرم هستند. برای استفاده از این محصولات تنها کافی است، که اهرم‌ها را بچرخانید، تا جریان آب قطع و وصل شود. فروشگاه اینترنتی ما امکان خرید مبدل صفحه‌ ای اورجینال با بالاترین کیفیت را برای شما فراهم نموده است تا بهترین خرید خود را تجربه کنید.

شیرآلات کارتریجی
شیرآلات لمسی

به عنوان آخرین نمونه از شیرآلات پرفروش در بازار، لازم است اشاره‌‌ای به شیرآلات لمسی داشته باشیم. این شیرآلات تاکنون با استقبال گسترده‌‌ای از سوی مردم مواجه شده‌‌‌اند؛ چراکه استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. همانگونه که از نام این محصول پیداست، از سنسورهای حرکتی خاصی برخوردار هستند.

شما هنگام خرید اینترنتی شیرآلات از این نوع نیز می‌توانید متوجه این ویژگی شوید. عملکرد این شیرآلات به گونه‌‌ای است، که تنها با حرکت دادن دست خود بر روی سنسورها می‌توانید جریان آب را قطع و وصل کنید.

نکات مهم خرید شیرآلات و اتصالات

برای خرید از نمایندگی فروش شیرآلات ارزان باید حتما نکات بسیار مهمی‌ را رعایت کنید، تا در انتها موفق به خرید کالایی باکیفیت شوید. تنوع بالای این محصولات هنگام مراجعه به سایت‌های فروش اینترنتی اتصالات ممکن است شما را با این ابهام که چگونه می‌توان شیرآلات باکیفیت را تشخیص داد مواجه سازد. خرید پمپ کف کش اورجینال با توجه به تنوع بالای این محصول نیاز به دقت بالایی دارد. از مهم‌‌‌‌ترین نکاتی که توصیه داریم هنگام خرید شیرآلات و اتصالات به آن‌ها دقت نمایید موارد زیر را می‌توان تشریح کرد.

  • حتما جنس شیرآلات استاندارد را مورد بررسی قرار دهید. شیرآلات باکیفیت با استفاده از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند و از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند.
  • توصیه داریم قبل از مراجعه به سایت‌های فروش انواع شیرآلات و اتصالات حتما سبک آشپرخانه، حمام، دستشویی و… را در نظر بگیرید. انتخاب شیرآلاتی که از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار هستند می‌تواند به چشمگیر بودن دکوراسیون منزل شما بیفزاید. با این تفاسیر توصیه داریم حتما در راستای انواع سبک‌های شیرآلات و طراحی‌های ظاهری آن‌ها قبل از خرید خود تحقیق کنید.
  • برای خرید شیرآلات آشپزخانه، حمام و… حتما به دنبال محصولاتی باشید، که دارای مصرف بهینه هستند. با توجه به کمبود آبی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد، خرید چنین شیرآلاتی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی کمک‌های شایانی کند. اگر قصد خرید پمپ سیرکولاتور با قیمت مناسب را دارید حتما با ما در ارتباط باشید.
  • یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که نباید هنگام خرید اینترنتی شیرآلات نسبت به آن بی‌توجه باشید، کاربری آسان این محصولات است. شیرآلاتی که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را مورد استفاده قرار داد می‌توانند شرایط بهتری را برای شما فراهم سازند.

نکات مهم خرید شیرآلات و اتصالات

قیمت شیرآلات صنعتی و خانگی

در راستای قیمت شیرآلات صنعتی و خانگی نمی‌توان نظر قطعی داد؛ چراکه قیمت این محصولات با توجه به عامل‌ها یا بهتر بگوییم، فاکتورهای خاصی قابل تغییر است. به طور مختصر این عامل‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

نوع شیرآلات

در حال حاضر مدل‌ها و نمونه‌های مختلفی از شیرآلات را می‌توان در بازار دید. هرکدام از این شیرآلات با توجه به ساختاری که دارند، دارای ویژگی‌های خاصی بوده و قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. با این تفاسیر می‌توان به این نتیجه دست یافت، که نوع شیرآلات می‌تواند بر روی قیمت شیر فلکه صنعتی و دیگر اتصالات اثرگذار باشد.

نوع شیرآلات
طراحی ظاهری

لوکس بودن و زیبایی شیرآلات می‌تواند شما را متحمل هزینه‌های متفاوتی هنگام خرید انواع شیرآلات صنعتی کند. طبیعی است که هرچه این محصولات لوکس‌‌‌‌تر باشند قیمت آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

میزان کیفیت

شما برای خرید شیرآلاتی که کیفیت بالایی دارند، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. در مقابل می‌توان محصولاتی را نیز دید که به دلیل کیفیت پایین‌‌‌‌تر قیمت کمتری دارند.

میزان کیفیت
خرید شیرآلات از نمایندگی فروش شیرآلات ارزان

این روزها با تعداد بالای مراکز فروش شیرآلات و اتصالات، انتخاب مراکزی که به عنوان نمایندگی فروش شیرآلات ارزان فعالیت دارند، محصولات آن‌ها نیز از کیفیت و زیبایی بالایی نیز برخوردار هستند، کار ساده‌‌ای نیست. همانگونه که در بخش‌های قبل نیز بیان کردیم باید حتما در انتخاب این نمایندگی‌ها دقت کرد.

ما در مجموعه خود امکانات لازم را برای شما فراهم نموده‌ایم تا بهترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید. سوابق درخشان ما در راستای عرضه و فروش شیرآلات و اتصالات باکیفیت نشان از اعتبار بالای ما دارد.

کلام پایانی

با توجه به مطالبی که بیان شد می‌توان به این نتیجه دست یافت که خرید از شرکت نیکراد صنعت نیاز به انتخاب صحیح فروشگاه‌های فعال دارد تا بتوانید محصولاتی باکیفیت و لوکس را خریداری کنید. حتما توصیه داریم قبل از خرید اطلاعات لازم را درباره ویژگی‌ها و ساختار این محصولات کسب نمایید.

سؤالات متداول

بهترین جنس بدنه برای شیرآلات چه جنسی است؟

بدنه شیرآلات یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن‌ها به شمار می‌رود؛ چراکه ارتباط مستقیمی با میزان دوام و ماندگاری آن‌ها و بهداشت آب خروجی دارد. شیرآلاتی که بدنه آن‌ها از آلیاژ برنج مرغوب و باکیفیت تولید شده است از بهترین شیرآلات بازار به شمار می‌روند.

آبکاری نامناسب شیرآلات چه تأثیری در کیفیت آن‌ها دارد؟

اگر با کاربرد آبکاری شیرآلات آشنا باشید قطعا می‌دانید که می‌توانند زیبایی آن‌ها را چند برابر کنند. اگر شیرآلات موردنظر شما آبکاری مناسبی نداشته باشند به‌مرور زمان رنگ خود را از دست می‌دهند.

برای خرید شیرآلات و اتصالات ارائه گارانتی مهم است؟

بله! ارائه گارانتی پس از خرید انواع شیرآلات و اتصالات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چراکه خیال شما را بابت میزان کیفیت آن‌ها راحت می‌کند.

آیا هنگام خرید شیرآلات و اتصالات بایستی برند آن‌ها را نیز مورد بررسی قرارداد؟

یکی از نکات بسیار مهمی که باید حتما هنگام خرید این ابزارها به آن توجه داشته باشید، برند تولیدکننده آن‌ها است. خرید از برندهای مطرح شما را صاحب محصولاتی لوکس و باکیفیت خواهد نمود.

شیرآلات توکار چه مزیت‌هایی دارند؟

اگر فضای موردنظر شما کوچک است شیرآلات توکار می‌توانند راحتی و سهولت قابل‌ توجهی برایتان به همراه داشته باشند